Reparation

Reparation

Hvis du har behov for at sende en defekt enhed til reparation, beder vi dig udfylde RMA-formularen herunder. Vær opmærksom på, at der skal udfyldes én formular for hver enhed, der skal sendes til reparation.

Felter markeret med * bedes udfyldt for at sikre en hurtig ekspedition

Faktureringsadresse






Indtast adresse hvortil faktura udstedes samt evt. rekvisitionsnummer.

 

Kontaktperson



Angiv navn, telefonnummer og e-mail.

 

Alternativ returadresse

Angiv evt. alternativ returadresse.

 

Produkt


Oplys produktets navn/type og evt. serienummer

 

Hovedprodukt


Oplys hovedproduktets navn/type og evt. serienummer. Hovedproduktet er f.eks. den terminal, som produktet er en del af

 

Lokation

Oplys, hvor produktet er installeret / placeret

 

Fejlbeskrivelse

Fyldestgørende beskrivelse af fejlen og evt. hvad der ønskes udført.

 

Garanti

Hvis reparationen er en garantisag, sættes kryds her, og fakturanummeret oplyses i tilhørende felt.

 

Tilbud inden reparation?

Ved at ønske pristilbud inden reparation bekræfter du desuden at have læst og forstået vores standardbetingelser.

 

Vilkår og betingelser for reparation

Læs vores standard RMA-betingelser

 

Vores servicecenter vil efterfølgende returnere formularen med gyldigt RMA-nummer.
Udskriv RMA-formularen og send den sammen med enheden til os på følgende adresse:

NPS A/S
Att.: Servicecenter
Landbrugsvej 6
DK-5260 Odense S
Danmark