Reparation

Reparation

Hvis du har behov for at sende en defekt enhed til reparation, beder vi dig udfylde RMA-formularen herunder. Vær opmærksom på, at der skal udfyldes én formular for hver enhed, der skal sendes til reparation.

    Felter markeret med * bedes udfyldt for at sikre en hurtig ekspedition

    Faktureringsadresse






    Indtast adresse hvortil faktura udstedes samt evt. rekvisitionsnummer.

     

    Kontaktperson



    Angiv navn, telefonnummer og e-mail.

     

    Alternativ returadresse

    Angiv evt. alternativ returadresse.

     

    Produkt


    Oplys produktets serienummer og type/navn

     

    Hovedprodukt


    Oplys hovedproduktets serienummer og navn/type. Hovedproduktet er f.eks. den terminal, som produktet er en del af

     

    Lokation

    Oplys, hvor produktet er installeret / placeret

     

    Fejlbeskrivelse

    Fyldestgørende beskrivelse af fejlen og evt. hvad der ønskes udført.

     

    Garanti

    NejJa, dette er en garantisag

    Hvis reparationen er en garantisag, oplyses det 6-cifrede fakturanummer begyndende med 10 eller 11 i tilhørende felt.

     

    Tilbud inden reparation?

    Ved at ønske pristilbud inden reparation bekræfter du desuden at have læst og forstået vores standardbetingelser.

     

    Vilkår og betingelser for reparation

    Læs vores standard RMA-betingelser

     

    Vores servicecenter vil efterfølgende returnere formularen med gyldigt RMA-nummer.
    Udskriv RMA-formularen og send den sammen med enheden til os på følgende adresse:

    Logos Payment Solutions A/S
    Att.: Servicecenter
    Landbrugsvej 6
    DK-5260 Odense S
    Danmark

    NPS og Logos fusionerer og bliver til Logos Payment Solutions